Η Καίτη Γκρέυ έχει βρεθεί πολλές φορές τα τελευταία χρόνια στο επίκεντρο οικογενειακών διενέξεων που είδαν το φως της δημοσιότητας. Η ίδια η τραγουδίστρια εξέφρασε κατά καιρούς τα παράπονά της για την συμπεριφορά απέναντί της κάποιων συγγενών της, ανάμεσά τους και της εγγονής της Αγγελικής Ηλιάδη.
Μάλιστα, πριν από αρκετούς μήνες ο εγγονός της Κώστας Ηλιάδης, αδελφός της Αγγελικής και γιος του εκλιπόντος Βασίλη, βρέθηκε αντιμέτωπος με τον θείο του, Φίλιππο, στα δικαστήρια της Ευελπίδων. Αντικείμενο της διαμάχης ήταν ποιος θα αναλάβει την επιμέλεια της τραγουδίστριας, η οποία, λόγω ηλικίας και προβλημάτων υγείας, δεν μπορούσε να πλέον να αυτοεξυπηρετείται. Τότε ο Φίλιππος Ηλιάδης είχε αιφνιδιάσει τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας ζητώντας αιφνιδιαστικά και μέσω δικαστικού επιμελητή η μητέρα του να μεταφερθεί στο σπίτι του για την καλύτερη φροντίδα της. Η άλλη πλευρά επέμεινε ότι η Καίτη Γκρέυ είχε εκφράσει ρητώς την επιθυμία της να παραμείνει στο σπίτι της μέχρι το τέλος της ζωής της και αυτή η επιθυμία πρέπει να γίνει σεβαστή και έθεσε θέμα προσπάθειας «σφετερισμού» της περιουσίας της.
Τελικά, η Καίτη Γκρέυ, όπως είδαμε όλοι, έφυγε από τη ζωή ειρηνικά, στο σπίτι της στη Νέα Σμύρνη. Ο γνωστός δικηγόρος Όθωνας Παπαδόπουλος, ο οποίος εκπροσώπησε την «οικογένεια» της τραγουδίστριας -εννοώντας τα παιδιά του Βασίλη Ηλιάδη- μίλησε σήμερα στη «Super Κατερίνα» για όσα έγιναν και όσα θα γίνουν το επόμενο διάστημα.
«Ήταν το τελευταίο κομμάτι που παλέψαμε δικαστικά για να πετύχουμε να πραγματοποιηθεί η τελευταία της επιθυμία που ήταν να ζήσει το υπόλοιπο της ζωής της στην κατοικία της, αυτό το περίφημη διαμέρισμα της Νέας Σμύρνης. Είχαμε επιτυχία, διεκπεραιώσαμε την εντολή, κι αυτό μου έδωσε και προσωπικά μεγάλη ικανοποίηση» είπε ο διακεκριμένος νομικός, ο οποίος προχώρησε και σε μία διευκρίνιση για το εξώδικο που έστειλε η Καίτη Γκρέυ στην παραγωγή της ταινίας «Υπάρχω».
«Υπήρχε μια ανησυχία και ένας προβληματισμός για τον τρόπο με τον οποίο θα μεταφέρονταν κινηματογραφικά όλα όσα είχαν συμβεί στη ζωή των ανθρώπων αυτών, ιστορίες που λίγο – πολύ είναι γνωστές αλλά έχουν δεχτεί και πολλές διαφορετικές ερμηνείες. Εστάλη λοιπόν ένα εξώδικο προειδοποιητικό ότι δεν θα γινόταν δεκτή καμία προσβολή της προσωπικότητας και της ζωής και ειδικά της προσωπικής ζωής της μεγάλης καλλιτέχνιδας.
Η απάντηση που είχαμε λάβει τότε ήταν ότι η αφήγηση της ταινίας σταματούσε στα μέσα περίπου της δεκαετίας του ’70, σε ένα σημείο στο οποίο δεν υπήρχαν έντονες διενέξεις του άλλου μεγάλου καλλιτέχνη του Στέλιου Καζαντζίδη με συνεργάτες και με άλλα πρόσωπα που συμμετείχαν στην προσωπική του ζωή. Όταν λοιπόν υπήρξε η πληροφόρηση ότι αφήγηση σταματάει εκεί που έπρεπε να σταματήσει και να μην περάσει σε πολύ γκρίζες ζώνες που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν αντιπαραθέσεις, τότε έγινε αποδεκτή η δήλωση αυτή.
Πράγματι τηρήθηκε αυτό. Είναι χαρακτηριστικό ότι όσες φορές δέχτηκε επιθέσεις από τον μεγάλο ερμηνευτή, ποτέ δεν απάντησε και ποτέ δεν έχει πει οτιδήποτε θα μπορούσε να εκληφθεί αρνητικά για τον Καζαντζίδη. Σε κάθε περίπτωση αυτά είναι προσωπικά ζητήματα και μάλιστα με πολύ ευαίσθητο και λεπτό περιεχόμενο».
Τέλος, ο Όθωνας Παπαδόπουλος απάντησε για το αν υπάρχει διαθήκη και ποιοι είναι οι κληρονόμοι. «Αυτά θα τα δούμε σε εύλογο χρόνο. Όταν έρθει η ώρα, θα περάσουμε και σε αυτά. Ασφαλώς ισχύει ότι έχει αφήσει μια διαθήκη που θα διαχειριστώ εγώ».
Δείτε το ρεπορτάζ της «Super Κατερίνας»: